Чувствате се удавени в морето от информация? Обадете ни се! Как да купя? » Поддръжка » Документи » Мултимедиа » Термини » Търсене » Карта на сайта » Партньори

Home
HomeHomeTechnologySolutionsProductsOur CustomersAbout us

Home
» Начало » Решения » VoIP » Наета IP централа



HybSys 5000 Cluster

Решения за VoIP

Наета IP базирана централа

Това решение е предпочитано от фирмите, които желаят да имат модерна телефонна централа с произволна свързаност - GSM, стационарни линии, VoIP линии, но не желаят да инвестират в скъпо телекомуникационно оборудване и неговата поддръжка.

Предимства са фиксираната месечна цена за наем, неограничени възможности и гъвкавост, липса на техническа поддръжка, териториална разпокъсаност на ползвателите, лесно ползване, понижаване на телефонните сметки с поне 50%.

Решението включва Проблемите, които обикновено решава
  • Ликвидира необходимостта от покупка на модерна телефонна централа;
  • Не е необходима поддръжка (тя се извършва от служители на Хибридни Системи АД за срока на договора);
  • Лесна преносимост на офиса - сменя се локацията на телефонните апарати;
  • Безпроблемно включване на отдалечени офиси, магазини, работни места при наличие на скромна Интернет свързаност;
  • Намалява телефонните сметки между 50 и 100% (зависи от вида и направлението на традиционните ВИ разговори);
  • Оптимизира външните Ви линии (намалява ги или ги заменя с аналогични);
  • Дава пълен контрол на мениджъмнта върху телефонната услуга - индивидуални разпечатки за всеки служител, лимити за всеки служител, запис на разговорите, подслушване в реално време и др.
  • Позволява директно набиране на служител отвън без намесата на оператор (секретарка);
  • Използва всички налични канали за електронна комуникация - глас, факс, e-mail и др.
Решението съдържа
  • Необходимият вид сървър(и);
  • Необходимият вид интерфейс(и) за свързване към традиционната телефонна мрежа;
  • Необходимите крайни устройства - IP телефони, АТА, факсове и/или софтуерни телефони;
  • Необходимият софтуер за работа, диагностика, мониторинг, справки на системата;
Решението се поддържа в рамките на договор
  • Пълна хардуерна и мрежова поддръжка;
  • Настройка, промени в конфигурацията и др.;
  • Разширена поддръжка, 24/7, ниски времена за реакция при проблеми или възникнали спешни нужди от преконфигуриране - на базата на допълнителен договор с минимална правна валидност 1 година;
Заявете своя интерес

Ако проявявате интерес към това решение - не се колебайте да се свържете с нас по удобен за Вас начин.

Следва: Входящи и изходящи линии - видове и възможности »




Организации, нуждаещи се от наета телефонна централа последно поколение






























Нови възможности
Преценете сами каква IP централа, крайни устройства и инфраструктура са Ви необходими - напълно автоматично. Ако желаете, може да поискате и оферта за избраното. Опитайте сами »



HybSys Logo

МНОГО ПРОБЛЕМИ.

ЕДНА СИСТЕМА.
ЕДНО РЕШЕНИЕ.







телефонна централа
Национален номер: 0700 300 24 - На цената на едно градско обаждане от цялата страна
e-mail office®hybsys.bg
Web Mail Authorized Personal


Условия за ползване » Гаранционна политика » Поддръжка
Hosted on HybSys 5000 Platform
Хибридни Системи АД, 2006-2017 ©
Информация за контакт с нас Клиентите, които ни се довериха Продуктите, които внасяме или произвеждаме Решенията, които реализираме Технологиите, които използваме Начало