Web Analytics

     Как да купя? » Поддръжка » Документи » Мултимедиа » Термини » Търсене » Карта на сайта » Партньори

Home
HomeHomeTechnologySolutionsProductsOur CustomersAbout us

Home
» Начало » Решения » VoIP » Наета IP централа » Телефонни номера и номерационен план



 5000 Cluster

Решения за VoIP

Наета IP базирана централа - Телефонни номера и номерационен план

Телефонните номера във всяка държава са плод на регулация и лицензиране (в България - Комисия за регулиране на съобщенията [КРС]). Поради тази причина, възможност да раздават номера имат само лицензирани телекоми.

Ние можем да инсталираме за Вас връзка към избран оператор или оператори, за да получите от тях колкото номера са Ви необходими. Договорните отношения са между Вас и съответния телеком като юридически лица, както и задълженията по тях (такси, сметки и др.). Ние Ви предоставяме единствено платформата, настройката и поддръжката.

Видове номера поддържани от IP централи
  • Вътрешни - зависят от Вас и служат за връзка между служителите Ви;


  • Национални - договарят се с избрания от Вас телеком. Алтернативните телекоми предлагат телефонни номера и от всички по-големи градове, т.е. Вие може да имате "виртуално присъствие" във всеки от тях;


  • Мобилни - записани са в SIM карти, които се закупуват от избран мобилен оператор;


  • Международни - договарят се с избран от Вас международен телеком. Предлагат се телефонни номера от цял свят при различни условия - както за входящи, така и за изходящи разговори.
Вашият личен номерационен план

От Вас зависи как да организираме работата на системата. Обикновено се преценяват и настройват следните параметри:

  • Разрядност на вътрешните номера. Ако Вашата компания има по-малко от 100 служителя може да определите вътрешните номера като двуцифрени. Ако е по-голяма се използва подходяща за броя на служителите разрядност.


  • Входящи номера, път на разговора. След като получите телефонни номера от някой телеком, Вие трябва да решите как да протича обаждането към съответния номер. Примери:
    • При обаждане на тел. 02ХХХХХХ се включва гласово меню и според избора на обаждащия се, разговора се разпределя към отдел Продажби, отдел Поддръжка и т.н.;
    • При обаждане на тел. 02ХХХХХХ звъни директно телефона на служител Х, ако той не отговори до 3 позвъняване разговора се прехвърля към гласова поща или към служител У и т.н.;
    • При обаждане на тел. 02ХХХХХХ звънят едновременно всички телефони в отдел Поддръжка;


  • Изходящи обаждания. С оглед спестяването на пари се прави подходящ път на всеки разговор така, че да бъде намерена най-ниската цена за съответното направление. Например:
    • Вътрешни разговори - използва се IP централа ;
    • Градски разговори - нямат префикс - използва се алтернативен телеком Спектърнет;
    • Междуградски разговори - префикс 0 - използва се алтернативен телеком Некском;
    • Международни разговори - префикс 00 - използва се алтернативен телеком Орбител;
    • Разговори с мобилен оператор - префикс 08Х - използват се SIM картите на съответния оператор.

Най-общо се следват две стратегии при изграждане на номерационен план - при едната се преследва най-високо качество на разговора (зависи от избрания телеком), а при другата - най-ниска цена на разговора. Разбира се, най-добре е, ако успеем да постигнем баланса в двете стратегии - евтини и качествени телефонни разговори.

Следва: Абонати на системата - свързване и хардуер »






»
Телефонни номера и номерационен план




























Нови възможности
Преценете сами каква IP централа, крайни устройства и инфраструктура са Ви необходими - напълно автоматично. Ако желаете, може да поискате и оферта за избраното. Опитайте сами »



»   


Информация за контакт с нас Клиентите, които ни се довериха Продуктите, които внасяме или произвеждаме Решенията, които реализираме Технологиите, които използваме Начало