Web Analytics

     Как да купя? » Поддръжка » Документи » Мултимедиа » Термини » Търсене » Карта на сайта » Партньори

Home
HomeHomeTechnologySolutionsProductsOur CustomersAbout us

Home
» Начало » Решения » VoIP » Наета IP централа » Гласови менюта



 5000 Cluster

Решения за VoIP

Наета IP базирана централа - Гласови менюта, музика при изчакване

Гласови менюта

Гласовите менюта (Integrated Voice Response или по-често Interactive voice response [IVR]) се използват за комуникация с входящите повиквания без намеса на оператор. Често срещано е, когато наберете телефон да чуете: "Фирма Х - централен офис - за продажби натиснете 1, за поддръжка - 2 ... или изчакайте обаждане на оператор.". Ако потребителя натисне 1 - ще позвъни в отдел Продажби, 2 - в отдел Поддръжка и т.н., а ако не натисне нищо или се обажда от аналогов телефон - ще достигне например до секретарка, която ще разпредели неговото обаждане във фирмата. Може да чуете нашият IVR в работно време или в извън работно време.

В централите гласови менюта се ползват и при определени събития, например: Служител X говори и получава още едно обаждане. Той вижда чакащия разговор и до 10 секунди може да отговори, като постави другото обаждане на изчакване или да направи конференция от двата разговора. Ако това не се случи, би могло да се включи гласово меню: "Служителят Х говори в момента, натиснете 1 за връзка с колега от същия отдел, 2 за оператор, 3 за да оставите съобщение на гласова поща или изчакайте служителя Х да се освободи и да Ви отговори. Ще опитаме да ВИ свържем след 30 секунди...". Очевидно, ако клиента натисне 1, разговора ще бъде прехвърлен към друг служител от същия отдел за решаване на проблема, ако натисне 2 - ще попадне при секретар, който ще разпредели обаждането му във фирмата, ако натисне 3 ще може да остави съобщение на служител Х, а ако не предприема нищо, ще слуша музика за 30 секунди, след което всичко се повтаря. Това се случва, когато наш служител говори и не вдигне повече от 20 секунди.

Хибридни системи АД ще запише висококачествени гласови менюта за Вас и Вашата компания и ще ги интегрира по подходящ начин в IP централата - така, че да са максимално полезни за Вас и Вашият бизнес.

Mузика при изчакване

Музиката при изчакване (Music on hold [MoH]) се активира, когато дадено повикване е в режим "изчакване (HOLD)".Централите поддържат различни варианти за музика при изчакване:

  • Любимата mp3-ка на екипа;
  • Интернет радио или друг стриминг източник;
  • Външно радио или източник на аудио сигнал;
  • Предварително записани анонси на продукти, реклами промоции и др.
Следва: Запис на разговорите »












»
Гласови менюта






















Нови възможности
Преценете сами каква IP централа, крайни устройства и инфраструктура са Ви необходими - напълно автоматично. Ако желаете, може да поискате и оферта за избраното. Опитайте сами »



»   


телефонна централа
Информация за контакт с нас Клиентите, които ни се довериха Продуктите, които внасяме или произвеждаме Решенията, които реализираме Технологиите, които използваме Начало