Web Analytics

     Как да купя? » Поддръжка » Документи » Мултимедиа » Термини » Търсене » Карта на сайта » Партньори

Home
HomeHomeTechnologySolutionsProductsOur CustomersAbout us

Home
» Начало » Решения » VoIP » Наета IP централа » Режими на работа



 5000 Cluster

Решения за VoIP

Наета IP базирана централа - Режими на работа

IP централа

Посочените тук режими са примерни и служат за ориентир. Ние ще изготвим по Ваше задание режими на работа на централата, за да съответстват напълно с Вашите нужди.

  • Автоматична или ръчна промяна на номерационния план в зависимост от дата/час/работно време. Например ако имаме обаждане към наш входящ номер 02ХХХХХХХ в работно време, ще се включи гласово меню "Добре дошли във фирма Х, наберете вътрешен номер или изчакайте обаждане на оператор". Ако същото обаждане дойде в извън работно време ще се включи гласово меню "Фирма Х - Вие се обаждате в извън работно време. Работното ни време е ... Моля оставете съобщение след сигнала. Ще Ви се обадим при първа възможност.", след което разговора се препраща към обща за фирмата гласова поща. Ръчно превключване се налага, тъй като понякога се "отработва" в почивните дни и е необходимо принудително да се зададе "работен режим". Това става чрез бутони на произволен IP телефон (или конкретно зададен такъв), свързан към централата.


  • Режим за установяване на факс сигнал. Централата може да бъде настроена автоматично да установява факс сигнал на произволна входяща линия, ако прецени, че насреща е факс апарат. Друга опция е ръчно установяване на факс сигнал чрез прехвърляне към вътрешен номер от оператор.


  • Автоматична промяна на номерационния план в зависимост от наличието на персонал. Ако на даден входящ номер отговарят група служители, но всички са извън офиса, системата сама взима решение и прехвърля разговора на секретарка/мобилен телефон или каквото е зададено.
Абонати на системата

Без значение дали ползвате софтуерен телефон, IP телефон или ATA адаптер, Вие (и Вашите служители) имате на разположение няколко предварително дефинирани режими на работа за своето устройство, които мога да бъдат изменени според Вашите нужди:

  • Не ме безпокойте/Извън офиса (Do Not Disturb [DND]) - при активирането на този режим централата може да пренасочва разговорите за Вас към Ваш колега/секретарка; да включва Вашата лична гласова поща или да извършва друго, предварително дефинирано действие. Активира/Дезактивира се със специален бутон на IP телефоните или чрез комбинация от цифри на ATA адаптерите и софтуерните телефони.


  • Прехвърляне на телефон (Call Forward [CFWD]) - при активирането на този режим централата може да пренасочва разговорите за Вас на посочен от Вас номер - вътрешен, градски, мобилен и т.н. Вие ще заплащате цената от централата до посочения от Вас номер за прехвърляне спрямо номерационния план, валиден за Вашите изходящи обаждания.

Ние можем да създадем режими на работа по Ваша заявка, срещу заплащане, които подхождат на Вашия бизнес и фирмени практики.

Следва: Гласови менюта »











»
Режими на работа























Нови възможности
Преценете сами каква IP централа, крайни устройства и инфраструктура са Ви необходими - напълно автоматично. Ако желаете, може да поискате и оферта за избраното. Опитайте сами »



»   


телефонна централа
Информация за контакт с нас Клиентите, които ни се довериха Продуктите, които внасяме или произвеждаме Решенията, които реализираме Технологиите, които използваме Начало